Vi öste så gott vi kunde.

Liten sumering efter dagens bravader. Stoltjonas-test med start kl 2, maten var inte mkt att springa på; nån blaskig soppa som enligt mat-tanterna skulle innehålla mosad potatis och purjolök... tåldes att fundera på.
Det började regna men vi tukta på den ca 2,5 km långa banan uppför. Wassbergsmotan (heter den så?) kändes grymt tung och lång idag. Tiden - inte lika bra som förra året, aja.

Kvällen avslutades med styrke-test på gymet. 4 grenar: Chins, Brutalbänk, Dips och Fällkniven. Olala! 
Började med en besvikelse, klarade endast 1 chins (trots att mitt rekord är 4 st) Men tydligen var jag inte i form på det idag. därefter blev det 17 i brutalbänk, 17 i dips (är riktigt stolt) :) och avslutningsvis 8 st fällkniven (trodde jag inte skulle klara nån alls där, är mina ben för tunga?, var tanken innan. Men tydlien inte) ;) hehe.
Idag fick vi reda på att innan vi flyttar bort härifrån hemmet ska vi Städa, dela upp oss och städa Kök, Toalett, Tvättstuga och tv-rum... och håll i er nu.. tror ni faan inte att jag och louise fick toan?! Maahaa! Jag blir galen! Äckel äckel äckel. Spola, sen var det klart typ :P hahahah! ne men vi ska väl försöka...

Just ja , glömde att säga att vi gjort klart  våran film idag - en dokumentär om Järpen skidgymnasium på 5,30 minut ;) Klippt och klart allting. den blev grym, helt seriöst! :D Mvg, here we come, i hope.

Nya modet: facebook-poker? testa vettja ;)
Mahjong är oxå nåt att rekomendera.


Godnatt, imorn är det test igen.

Jullan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0