jippi

Helgen tillbringades tsm med Sofia här i järpen, Superkul att hon kunde komma upp ;D Vi var på lördagen i åre och kikade runt lite överalt, och hon hade tagit med sig klipputrustningen så jag äntligen kunde kapa av håret lite :) Sen har vi väl inte gjort så mkt, chillat lite :)
Fick lära mig göra en asgod baconsås (tror jag det var) som man skulle ha till pasta , mums! Hon tyckte att det var lite för lite drag i järpen, men det var väl inte oväntat. höhö!
Efter hon åkt hem :(   drog jag ut med rullisarna i 1:45. Solsken solsken hela dan! :)

Nu har vi suttit och stekt i fönstret, det gillas! ;)


Kommentarer
Postat av: Becka -med slitet hår

Åh jag tyckte väl håret såg mycket kortare ut, men då hade du ju hjälmen på dig så vågade inte kommentera det :p Får spana in nya frisyren imorgon :D Avis blir jag också, snart ska jag också kapa kapa kapa :D

2009-05-18 @ 23:30:34
URL: http://rebbens.blogg.se/
Postat av: julia

HAHA! 1 cm becka! ;) hahaha

2009-05-19 @ 11:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0