Heldryg dag, men vi kämpade tappert ;)

Goddagens, kan omöjligt beskriva denna onda trötthet i mina armar nu. började dagen med morgonstyrka kl 6, därefter frukost och blodprov kl 8. Halv 9 drog vi till vålådalen för en heldag städning där. Sov i bussen dit, sköönt :) Men sen börja slitandet. jag och emma fick rulla, gräva och dra bort gräs, mossa och rötter som växt över en ränna 380 meter lång runt en löparbana. Såg ut att ha vart orörd sedan låååång tid tbx. Jobbigt var det !
Men grymma var vi, jobbade nästan dubbelt så fort som Rasse, August och Mangen. Dom höll verlkligen snigelfart ;o
När vi kom hem kl 4 åt vi sen låg vi som medvetslösa i sängarna i en kvart tills det var dags att byta om... Nu var det skolmästarskap som var nästa punkt på schemat. I ullådalen, som vi höll till, fick vi först gå över några mytar med skidorna i handen och sen kämpa oss tappert uppför till ett ställe där Jeppe och Rickard stod och väntade med skoter. Tävlingen gick till så att vi åkte masstart och efter 4 varv (vi var 4 med) så fick den som var sist i mål kliva av, nästa varv fick den som var sist då kliva av o.s.v. Tog mig, efter bra teknisk utförsåkning av mig, till en 2:a plats ;)

Nu är jag knäckt.

Och längtar jag nå så jävulskt tills imorn, för då kommer Sofia och det tycker jag ska bli kanooon ! :


PUSS♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0