bra att veta ;)

Oojaaa, årets första rullskidepass avklarades i morse, på en och en halv timme :) Så nu blir det hej då vallning och hejsan kära blåsor på händerna...
Det hände en liten rolig sak, hehe. jag var ute och åkte och liksom börja sjunga med till den låt jag lyssnade på då, det brukar man ju göra ni vet. iallafall så när jag var mitt uppe i min "sjönsång" så kom det en mamma med sin son cyklandes om mig,jag blev helt paff och nästan började skratta. Lillkillen kolla på mig med tallriksögon och öppet gap som om jag seriöst var helt dum i huvudet ! mamman hejade trevligt medans hon försökte kväva ett skratt... hahah ! Kul att dom fick höra mig sköna stämma ;) Äh vafan, tänkte jag och fortsatte sjunga.
Lousie vi måste uppdatera våran pinsam-lista. haha!
Sen började det det hagla, och det var ju förjäkligt mysigt...nja.

/ jullan


Kommentarer
Postat av: brorsan

åker du så sakta så dom cyklar om dig :P

2009-05-11 @ 19:28:29
Postat av: sandra

skön du julia :P

2009-05-11 @ 19:36:58
URL: http://sajohansson.blogg.se/
Postat av: julia

ja, hur fort stakar du då jaken!? :O

2009-05-11 @ 21:10:57
Postat av: julia

Ja!? hur fort stakar du då jaken!? :O

2009-05-11 @ 21:11:46
Postat av: bror

ja nog stakar jag ju fortare ärn dig :P du har inte en chans i sommar :P XD

2009-05-11 @ 21:25:23
Postat av: bror

mohahahha

2009-05-11 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0