Stek?

Vilken framgång ! Jag gjorde en engelskaläxa nyss ! :D Nu ska jag börja på nästa.. (y)

idag körde jag ett riktigt grispass med pappa :O Shit vad jobbigt det var, 3minutersintervaller i trögåkt blötsnö ! Blää ! Men det ska ge resultat ;)

Sen gick jag till affären. Och jag har upptäckt att man måste vara föriktig, i det här vädret...
eftersom det ligger vattenpölar längst hela trotoaren dit så måste jag vara extra uppmärksam på om det komme nå bilar som för det mesta inte visar nån som helst respekt och blöter ner en totalt! Men jag hade tur, smög mig dit och kunde komma hem torr ;)

Och jag tycker att jag borde få låna skotern och köra upp lite bättre spår här i banan..  Jag menar, vad kan hända? Det är väl inte så svårt å köra.. ? :)

// julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0