This is the life :)

På plats i åsarna.. eller på plats och på plats. Kom ju faktist hit igår :) Blev bara jag i bussen på väg hit, kolla på SM-stafett och kika efter någon man kände.. de var inte många det. Men men , sen kom la famlija  och då skulle vi försöka leta rätt på den stuga vi skulle bo i. Ehm, efter ETT TAG.. fann vi tillslut den och den låg låångt in i skogen :P
lite filmtittande innan man gick och lag sig - hitta nemo.. hihi. Så rolig film :)

Idag - tävling. 5 km klassiskt i snöstorm .. det var första ggn jag körde med skidglasögon - hatar det i vanliga fall men idag var det nödvändigt. Sen prisutdelning på skicentret och därefter en ljuvligt god kladdkaka med mjölk medans man tittade lite på fotboll på tv. Göteborg - Malmö, Damer. Det var så coolt, för Sarah Stork var med i Malmö och spelade ! Wow, grymt lixom :D Värsta roligt att det har gått så bra för henne (y)

Neej gott folk, om man´kanske skulle ta och gå ner till dom andra och umgås lite. Dvs om man klarar att gå nerför trappen, den är ju så förbaskat brant här och jag skojar inte när jah säger att man måste sätta sig ner när man ska nerför den. :O haha ! och när man ska upp slår man huvudet i de där jäkla taket ! x) AJ AJ AJ !

Nyss hade jag dagsbråk med bror.. Vinnst - jag börjar vänja mig ;) haha. man får pass på å samla på sig segrar medans man är hemma :P

// jullan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0