090315

Hej hopp .
Har inte orkat skriva någe, men SM-veckan var riktigt najs. Sprinten.. Hm den glömmer vi.. Dubbeljakten gick desto bättre, bra form men det var lite synd med skidorna, liite för mycket fäst gjorde så att det högg på toppen av backen. :/ Men jag hade grymt glid och köttade med kroppen överfylld av sourmilk på skejten :P

Sen åkte vi buss till järpen... Långt och tråkigt.. och vi var kissis.. :S

Idag försökte vi sova bort så mycket av dagen som möjligt, sen drog jag och louise ut en soffa och ställde mitt på gången upp mot elevhemmet :) Satt och läste böcker och lyssnade på musik... I 3 TIMMAR  ! HAHAH !!
Steeek... ;)
Nu är vi allderles röda i ansiktet, som tomater typ ;)

Blä nu orkar jag inte skriva mer... /julia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0