5 km klassiskt - en ren plåga.

Åååhhh ! Äntligen är första tävlingen över... Jag var så sjukt nervös imorse, och kunde knappt få i mig någe mat alls, men jag proppade i mig ;) Och sen testade jag skidor , och tro du inte att det var brorsans skidor som gick bäst.. tusan oxå ;) haha.

Sedan till start, och jag var grymt kissnödig. det var hemskt men jag höll mig:P
Blev en finfin 7:e-plats är jättenöjd ;D ;D Och det var kul !
Sen åkte jag å duscha och åt , hejade på dom andra :D
De var skoj!

och grattis till alla er andra som oxå åkte bra ;) Bl.a. Henke 2:a och Arvid 3:a ! Weeiii ... ;) Pallen - Coolt. ;O 
Sen när vi kom hem till vandrarhemmet spelade jag och louise buble-trouble... hihi. Därefter blev det pizza på resturang me pappsen ;) Mums,

Nu laddar vi för sprint,

NattiNatti // julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0