Torsdag.

Jag ska erkänna en sak, jag är riktigt usel på att ta vara på tiden... Här sitter ja. En en jäkla datasal och borde plugga men av nån anledning orkar jag inte ta tag i det nu. sAmhälle är problemet - inte samhället vi är i ,utan ämnet samhälle - och de här med ekonomi å sånt krångel. I och för sig har vi ju itne prov förän om en månad cirka, så det är ju lugnt men ändå!
En person här sa att det sär "slappt" i skolan , Men GAHAHA! Glöm det säger jag,. man hinner ju knappt me nånting !

Jag känner mig ovanligt trött idag, kontigt eftersom jag sov ovnligt länge inatt också drömde jag att jag drömde så det tog jättelång tid att vakna...
Hmm , och ingen mannagrynsgröt har vi fått den här veckan. Håller tummarna för att det blir imorn. (y)
Imorse roade jag mig med att kolla på sunes jul,. och man blir ju så glad när man ser det . hahaha ! :) Bästa programmet som finns tror jag, bäst äre ju när dom har julbak x)
- karin, iår tar jag knäcken.
- på oss alla...
-va ? :)
- neej. öö lycka till..
HAHAHAHA!
-vad gör du?
-jag skrivar H på mina grisar..
.....
-och VARFÖR skrivar du H på dom?..
- öö för att dom heter... Håå.. Hålger..
...
- Och varför skrier du S på den där fula getabocken?
- Öö.. för att den heter.. Suu... Sigurt..
HAHAHA! HAHAH! jag döör, det låter inte så kul. men det 'äre iaf. ;) Skratta typ ihäl mig ;)

Nej nu ska jag ta tag i miitt liv.. ♥

Hoppas på nån god mat idag oxå...

Kommentarer
Postat av: pap

syns i morgon

2009-03-26 @ 21:54:11
Postat av: Becka

Hahaha sune är det bästa som finns!! :D

2009-03-27 @ 17:39:11
URL: http://rebbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0