Stekiga dagar :)

Åh, det är så himla härligt att åka skidor i järpen nu ! Lagom kallt och klarblå himmel :D Kan det bli bättre?!
Idag var vi ute och körde intervaller, och jäklar vad jag pressade mig! Känner att jag får ett bra "flow" om ja kommer över den där smärt-tröskeln...så efter ett tag känner man inte av så mkt :P Men såklart kan man inte låta bli och steka och njuta av vädret... ;)



Sen nu på kvällen hade vi samling och fika med tränarna, fick bara lite skäll men massa beröm för SM :) Whiiho !

"Framtiden kommer att bli bättre imorgon" - tyckte der citatet var lite lustigt. Hihi.

Det som är lite trist är att både emma, mathias och rasse är sjuka. :( fast som tur är har dom åkt hem.. stackarna.
Vi har haft en del prov den här veckan faktist, jag är Nöjd (med stort N.) Matte, spanska, Samhälle som vi fick tillbaka.
Nu har jag städat hela rummet, det såg ärligt talat ut som en svinstia... eller nästan.. Men nu är det fint och frächt igen ;)

En ska som jag har blivit beroende av nu är Nagellack.. HAHA! Skumt va?!  :P Men det är gulligt tycker jag. hihi, nee undra om man skulle ta tag i en svenskauppgift?!... eller borsta tänderna.. :) Klurigt val.

NattiNatti //julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0