Hur lyckas man?

Idag gjorde jag en klumpig grej utöver det vanliga.
Det var lixon så att jag satt vi datan hos farmor och farfar, och skulle gå in på internet. Helt plötsligt sluta internet å funka.. Hmm, jag försökte då själv komma på en lösning. Det skulle jag inte ha gjort.
Jag tröck på en ikon som jag tyckte såg intressant ut, en komstig ruta kom upp och jag pallade inte läsa vad som stod så jag tröck ner den bara :P
Men sen efter ett tag så lyckades jag få igång internetet iaf. Fast grejen var den att jag hade dessutom lyckats med att stänga av alla datorer på Norrköpings AdvokatByrå  !!! :O HAHAHAHAHA !!! Hjälp Mig ! :O
Fick reda på det och det blev en anigen pinsamt.. Jag menar , vafan!? Hur lyckas jag?...

Btw, nu är det jättemycket snö hemma ! :D Weeiii'  !!

Drar till stan nu , Tjoo. // julia ♥

Kommentarer
Postat av: louise

HAHAHHAHAH jaaag dör XD HAHA bra jobbat julis

2009-03-03 @ 16:25:37
URL: http://louiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0