Galen? svar ja.

Ett kort inlägg som paus innan jag fortsätter med en uppsats... :P HAHA !
Ja sant, nu har jag äntligen tagit tag i det.. en dag innan avresa, mycket passande.. eller inte. ;) Men har iallafall gjort klart liite arbeten under lovet, fast en aning mindre än planerat.

Iallafall blev det träning med bror idag, han var bra. Åkte i en och en halv timme. och tänka sig, tror ni inte vi åker vilse... HA HA ! bara för att vi skulle köra lite "off pist" ;) Men kul var det . Vi fick valla själva med klister, tänk er nu hur det skulle se ut..... HAHA! Ni hade förmodligen fel ;) för det gick BRA ! sådeså. bortsätt från att det var lite kladdigt och att man liksom satt fast i handsken när man väl hade den på sig. :)

Nu tänkte jag snart att jag skulle packa.. men jag har räknat ut att det kommer ta mer än 1 timme ! (kanske lite mindre om man koncentrerar sig..) Och den tanken gör mig vääldigt sur .

Sen måste jag bekänna en sak, jag har nu upptäckt att jag äter MER godis och kakor HEMMA än i järpen. Tro det eller ej, men det är så sant så! Och det bådar inte gott inför beach 09 ;) hehe..

Näe gott folk, nu ska jag göra lite nytta.¨
Hade ! / jullan ♥

Kommentarer
Postat av: axaaaan,

haha, Jullan då kan jag lika gärna passa på erkänna med. Jag äter också mer gotta hemma ;p haha

2009-03-10 @ 15:18:37
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0