Kusin-power

Suck. jag blir tokig! nu har det gått en vecka sedan jag blev sjuk och har fortfarande inte fått träningen att börja flyta på.. å så läser man om alla som tränar hit och dit och så och så mkt. Fan! säger jag bara. Jag vill träna! Har bara blivit lugn löpning i går och idag, + ytterst lite styrka.
Sol har vi fått så det blir över, tack gode gud för det! idag har jag badat och glassat runt på en madrass på sjön här i falun. gött <3
imorgon var planerna så att jag och kusinerna drar till Vansbro och kollar på jakob och wille när dom spelar final med Lidingö i peppes-cup, mycket spännande!


Och vi har knäppt kusinkort också, jo visst surru! Amazing! Simply the best! ;)
Ensam tjej ;)  och snart är man kortast också. Läskigt :P


Kommentarer
Postat av: louise

sv: haha men vilken tur ;) trodde jag hade fått ig-ig-ig typ :P

2009-07-01 @ 22:07:16
URL: http://louiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0