Nej de e ingen vanlig dag

Louise mest nötta mening: Mottende trafikk! (uttalas: mooooteendé trafíck.)

OjÓjOj , gissa vem som fyller år idag? ;)

Jag ! hihi ;) Och vad kunde va bättre än att spendera dagen på träningsläger i Norge?! Ingenting.
Har dock inte fått några presenter (förutom en dumlegodis av oskar) Men vad gör det när man har dessa människor omkring sig?!♥
Åkte till Meråker igår, så blev det ett 2 h-pass skate på meråkers rullskidbana , nice kupering (stavas det så?)
Och på kvällen fotboll på konstgräsplan innomhus. ´My god vilken plan! Så himla härligt det var! :D Sedan styrka där inne.
Sov i nåt klassrum på madrasser, blev dock inte så mkt sömn. eftersom jag glömde kudden i omklädningsrummet, och den ynkliga klädhög jag fick ta användning av ist fick jag nästan utbrott på mitt i natten för den var så obekväm. Aja, på morgonen väckte mamma mig gemon att ringa. Sedan ser man louise yrvaket titta upp från kudden och sjunga; va e de för en dag, e de en vanlig dag... haha!
Test på morgonen: Uppför, var ordet! Hade tiden 22,33. Det gick asbra faktist! Sedan lunch med norskor och (snygga)norskar, fasen vad dom glodde, har dom ingen tv hemma eller?! ;)
Därefter åkte vi klassiskt rullisar mor svenska gränsen, e vi snygga eler e vi snygga?


Snabb dusch som fan, sen resturang i åre! ganska coolt var det, man fick lixom in en egen 450 graders varm sten på en tallrik sen fick man grilla köttet grönsaker mm själv och äta direkt! Mäster kockar hela bunten!
Nu ligger vi utslagna på elevhemmet och har nyss skrattat ihjäl oss åt denna: http://teamplantman.blogg.se/ is the shit!
HAHAH! ;O
Btw, mathias: - Rasse din faan! Haru skitit så det luktar i hela korridoren?!
HAHAHAHAHAHAHAH !

// 17:åring med hur dålig humor som helst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0