Jag skulle sakna er även om jag inte kände er.

Nog känner man sig riktigt duktig när man är ute och åker 2 timmat rullisar i blåst och spöregn och massa kostymnissar glider förbi i sina BMW. Ojjaa! nu har jag träningsverk, men man får vad man förtjänar vet ni. I denna platta terräng som jag lever i känner man ofta att man får flow,(när man tidigare åkt i stora jämtlandsbackar) och drar då på allderles för fort. detta är nog orsaken. ;)



Nu har det redan gått ett helt år sen flytten till järpen-hålan. Och jag orkar som inte sammanfatta nåt heller för det första så har det hänt så himla mkt skoj, och för det andra skulle det ta en evighet...och nu gnäller övriga familjen på mig att jag är osocial... hmm ;P var har jag hört det förr? jag känner igen det uttrycket.
Men när jag tänker efter skulle mitt liv ha nått botten om jag inte gått på skidgymnasiet, jag skulle som inte ha nåt å leva för då, och om jag inte fått träffa dom människorna som går där nu så skulle jag saknat dem fast jag inte kände dem ♥
Får en känsla av att ni kommer bli saknade under detta sommarlov.

Här var det grillning på tossön :D

Funderar på en ny dessign på bloggen :) får nog fundera länge innan jag tar tag i det. för nu har ja semester.

SovSött ♥

Kommentarer
Postat av: axaaaan,

Jag håller med dig.

Sen när man kommer dit igen så blir man så fruktansvärt glad att se alla igen, jag lovar dig! :))

2009-06-15 @ 19:55:36
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0