Hi dude!

tjabba, nu sitter jag hos emma och johanna och kollar på tv. Sverige - danmark... jaja, det var ju förbannat tråkigt att det inte slutade bättre. :(

Igår: drog till elin och fick håret fixat, lockar här och där, hårspray och lite till. sen sprang jag hem och bytte om, packade lite, fixa lite till.. sen sprang ja till stationen med en konstig känsla i magen om att jag inte skulle åka med till ösd, och en minut innan tåget kom balla jag ur, lämnade alla andra där och gick i min ensamhet upp till jakke, rasse, johanna, sune och emma. vi köpte 10 filmer på OK, naturgodis och en trocadreo.. sen vart det filmkväll. hoppas de andra hade kul utan mig ;)

Idag: vakna och kom på att jag inte hade frukost hemma, gick ner mot coop men de öppnade inte förän om en timme, så gick till OK och köpte det viktigaste. frulle, sen träning och plugg. sen mot coop, men då hade dom jävlarna hunnit stängt så det blev en sväng till OK igen..suck ! vilken tråkig dag.

/krambjörn♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0