Lisa was here!:@ / lisa

God kväll mina vänner. Här i östergötland vräker regnet ner... men vänta nu, jag bor inte i östergötland, nä men jag är nämligen här på besök hos mina undrerbara kusiner :))
Det gillar iallafall jag och jakob starkt!
Tro det eller ej, men här finns det blåbär ska ni veta, och smultron i massor!

Vi har varit riktiga soffpotatisar idag (med undantag för mig som tränade i morse, och lisa som var på fotbollsträning samma tid) ;)
Jag och linn tog ett fotbad och sen blev det manikyr, riktigt flott.

Jag hatar flugor! när jag var hemma förra veckan och var ute och sprang så var det så sjukt mkt flugor, det var som om jag var en löpnade koskit som blev jagad av värsta svärmen! :o jag kunde inte ens stanna och dricka vatten, så var dom där och gnagde eller vad dom gör... iallafall när jag kollade bakåt var det ett helt moln av flugor. Yeah, grattis!

Åh mitt hår luktar såå gott ! :D

/jullan ♥

Kommentarer
Postat av: becka

Äntligen uppdatering, kul att du har det bra trots flugor! :D

2009-07-08 @ 13:24:47
URL: http://rebbens.blogg.se/
Postat av: Ellan

haha, va roligt. Exakt så var det här i Glada Hudik när jag, sebbe och Anders sprang med. Helt sjukt med alla dessa flugor och små knott!

2009-07-10 @ 13:01:34
URL: http://elinaxlund.blogg.se/
Postat av: Linnsan Pinnsan

Åh! Det var jätte mysigt när ni(du) var här! :D Snart är det väll min tur att besöka djärpen....:P

2009-08-03 @ 21:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0