Oo vad ja hatar flugor!

Happ, då var man hemma igen då! jag har klippt gräs och mina fötter är lika gröna som shrek typ.  idag vrickade jag foten, hoppas den är okej, jag ska fråga den... aa den var okej.

Backtest idag: med pappa. varmt var det. Massor av äckel-flugor! JAG HATAR DOM! det gick inte så bra. snart jag vi träna igen, då ska vi kanske åka till den där myren som nån upptäckt :)

Vi hann med väldigt mycket i spanien. bl.a var vi 2 ggr till barcelona, kollade in Camp Nou - FCB hemma-arena. Mäktigt, det går in 120 000 där!
Vi hade ju läst en del om att det fanns många snattare i barcelona, men aldrig trodde jag att vi skulle få möta en. På tåget hem var det rätt trångt och vi ville få bra platser när vi gick på. och i all trängsel kom nån gubbe och trängde sig in mellan mig och pappa. Han hade som en tröja över handen och när vi gick på var han på väg mot pappas ficka för att antagligen snatta hans plånbok. Detta var det bara jag som såg, och det var som om allt gick i slowmotion..,. jag bara hoppa på den jäveln! haha! eller typ tog tag i hans axel och vände han om som om jag skulle ge han en snyting. så blev det världens kaos i tåget och jag visste knappt vad jag gjort. =S lite läskigt var det...

varför sitter jag här för?

Kommentarer
Postat av: Jakob

Död fluga=Bra fluga. Verkar som du haft det bra i spanien (Y) synd att Barca inte spela nån match bara =/ Btw starkt jobbat mot tattarn ;)

2009-07-18 @ 19:18:03
URL: http://jakobi.blogg.se/
Postat av: Becka

VÄLKOMMEN HEM JULIA! Kul att du hft det bra, vill ha bildvisning på bloggen nu på pepperkakan ;D Hoppas allt är bra! Kraam!

2009-07-20 @ 22:00:20
URL: http://rebbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0