La la la la la .. vi har ingen skola.. na na na na na na ! :D

Sitter i köket och försöker få nåt klart med samhällskunskapen... EU och sånt är inget man föredrar att jobba med men men... Det bästa med idag är att vi inte har Nåågon som hellst skola  !!! :D Hur bra får det egentligen bli med en ledig dag i veckan varje vecka !?!? ;) Fett slappt, och snart ska jag väl gå ner till kicki och ha träningssamtal när louise kommer upp. Sen måste vi fixa lite med skidorna.

Igår hade vi två pass först A1 i 2 h i vålådalen :) det var kul, men jag ramla i en neförsbacke och mitt blåmärke sen helgens bravader i Vattenfallcup kommer nog bli dubbelt så stort. Men tekniskt dett var det ju inte mitt fel att jag vurpa !!
På kvällen var det styrka och löpning.. Åå Jösses! Känns som jag inte kört styrka på flera år.. Näästan iaf. :P
Idag har ja  ju en jääkla träningsverk, inte bara jag föresten.

// julia !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0