Hej Hopp !

Nu är jag så Arg! Ni ska inte tro att jag är det helatiden, för det mesta är jag glad och på bra humör ! Det är liksom internet som krånglar. Jag har bestämt att dagens (+gårdagens och +gårgårdagens) "Smäll på käften" går till dom snubbar som har hand om internet här på elevhemmet. Rena turen att jag lyckades ansluta nu, senast var i måndags...

Men Nej, nu till lite positivare nyheter. Jag klarade en chins igår !!! TJOHOO!!! ;) Fast alla försök där jag misslyckats, den siffran har stigit emormt. Och man blir helt slut när man prövat en gång, då måste man vila ett bra tag innan man kan testa igen.
Igår hade vi nog det roligaste passet på väldigt länge. Tror aldrig jag skrattat så där mycket på en träning nån gång. vi var i vålådalen iallafall, och utförsträning stod på schemat(för en gång skull) Så vi tolkade efter skoter upp, och vi stod seriöst och skrek o garvade hela vägen i 5-10 minuter. Kicki körde som en galning !
Däruppifrån gasade vi på nedför , och sen kom en kurva till vänster som man skulle försöka klara. första ggn kom alla på en gång i en hel jäkla gröt och folk flög ju som käglor hit och dit.. HAHAHA! Fy vad kul det såg ut ! Jag höll nästan på å kissa på mig ! HAHAHA! Sen åkte vi ner i banan och där var det lite kluriga svängar där oxå, Säg Nån som inte ramlade ! x)
vi tolkade upp 2 ggr till och det han ju bli en hel del vurpor. Sista gången var det störtlopp ner. Mina lår höll på att värka sönder !! Aj satan vilken kramp man fick ! Men Kul var det ! Jag gör gärna om det !
På kvällen igår hade dom flesta tävling, alltså en träningstävling med här på gymnasiet. Fast vi som skulle tävla i helgen körde intervaller. Idag är det vila för mig :) Perfekt, då hinner jag packa till helgen. Jag tyckte lite synd om dom som fick gå upp kl 6 i morse och ha gymstyrka, med tanke på att vi alla är lite mörbultade..

I helgen + måndagen var en hel bunt med PJ:ar här. För ni som inte vat vad en PJ är: pj=praktikantjävel.
Dom var ju hur många som helst.

Nej iallafall ska jag gå och vakna nu. Sen snigla mig iväg till skolan...

God morgon på er // julia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0