Alias - ett spel att rekomendera !

Helgen börjar närma sig nu... endast en ynka timme kvar och den ska jag försöka sova. det är ju inte så att jag ser fram emot helgen om det är det du tror, snarare är det faktist så att jag längtar hem nu ! Tänk å bara inte göra någonting liksom.. bara slappa... men en annan ska ju hinna med allt möjligt :
- träna
- äta
- städa
- umgås med me få människor som är kvar
- hålla kontakten med resten av "omvärlden"
- handla
- plugga

Nej jag blir helt konstig i huvudet bara av att tänka på det... (!!!)

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

GRATTIS TILL SIMON SOM VANN SPRINTEN IDAG I NORGE !!! :D Fasen vad grym du är! Och Arvid och Johanna oxå, Ni gjorde KanonLopp både två ! ;D


idag var det vilodag iallafall. nice ! alla jublar... :P sen drog alla hem hem och då var det bara jag och louise kvar på hemmet. tog en sväng ned på coopan och vi fick skjuts av linus.. jösses vad det var läskigt och kul, han körde runt som en dåre och sladdade och for. Btw, vi höll på att köra över en gubbe :s  Ops! men det gjorde inget sa vi för då blev det ju en extra ledig lägenhet till oss som ska flytta nästa år. Neeej då, han överlevde och förhoppningsvis befinner han sig inte i chocktillstånd fortfarande. :)

  vi gick till emma w och hade "uppesittarkväll" , spelade alias och ♥ÅT TÅRTA OCH SJÖNG FÖR ELIN SOM FYLLER 18 IDAG :D  GRATTIS !!! ;)♥ (fast elin var hemma i hudik.. men vi firade henne ändå) . Åh herregud vad det var kul det spelet alltså ! man skratta ju så man höll på och kissa på sig. det gick ut på att vi var i 2 lag (jag och lois=1:orna mot emma och linnea=2:orna) och så skulle man förklara och gissa ord, HAHAHA! vi förlora både gångerna... :P

Oj jag glömde nästan att henke fyller 18 idag oxå,Grattis på dig ! hemskt många man ska gratta idag..

Sen glömde jag att berätta att jag har höjt mitt blodvärde från 14 - 19 !! Wiihoo ;) stolt (y)
och att vi har problem med att mackorna fastnar i brödrosten... men det är väl ännu ett sånt där i-landsproblem vi lider av...

Hade gött så länge // jullan ;) ♥



Avslutar med att säga: love and peace slasch Louise.. ! (och julia, men det rimmade inte)

Kommentarer
Postat av: axaaaan,

Taaack Jullan ;D Jag har ju inte varit så effektiv och kollat på bloggar nu. Men idag blev av ;D

Va roligt att ni sjöng för mig när jag inte var där ;D hihi.

2009-02-03 @ 21:19:07
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0