Happy ! :)

Hallå Hallå ! :) Tänkte berätta om dagens bravader här i järpen.
Vakna vid 9 och kunde inte somna om så vi gick upp och käka frulle. Louises och mitt hemliga vapen idag var en billys panpizza som efterrätt till frukost. HAHA! ;O
Det funka bra, och vi gick sen(ända ner!!) till Ica för å hämta min efterlängtade mobil (y)
Ut å testa skidor, dom gick fint. Hade vallat dom helt själv ;) STOLT !
Sen start, och vilket startfällt ska jag säga dig ! haha, jag, evelina, lois och johanna... Inte så många men du vet det var kul ändå ! Järpen power liksom ;)

Nej banan var inte direkt den roligaste, världens svåraste nedförsbackar. Det brukar vara uppförsbackarna man klagar på ! Men Nej inte i det här fallet!! :P
Två Jäkla isiga backar med kurvor som var nästan omöjliga idag. Men jag lyckades iallafall stå på benen. (y) Både i prologen och i finalen.
Så lite extra cash i sparbössan efteråt var precis vad jag behövde... ! ;)

NU SKA JAG VARA SOCIAL MED MINA KOMPISAR // Julia ! ;)

Kommentarer
Postat av: louise

höhö billys är grejer de (Y) HAHAH

2009-01-18 @ 12:27:00
URL: http://louiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0