Måndag..

Försöker komma på nåt som egentligen är värt att läsa... Men det är liksom svårt :P

I natt vaknade jag och kunde vekligen inte sova, då låg jag och tänkte på vad som är värst : Att inte kunna sova för att nån snarkar, eller att inte kunna sova för en plogbil håller på å väsnas utanför..(??)
Kom då fram till ett antal iriterande saker.. :)

- Man vaknar och är hungrig.
- En plogbil väsnas utanför fönstret.
- Någon snarkar.
- Man vaknar och kommer på något som man glömt gjort, så ligger man och tänker på det hela tiden.
- Täcket har bullat ihop sig i påslakanet.


Tjaa ni hör ju vilka problem jag har, och jag kan lova att det inte bara är jag som lider av dom. ;P HAHA!

Nu ska jag gå ut och leka i snön !

// Julia ;)

Kommentarer
Postat av: louise the kiing

Liiiiiider verkligen med dej julia. men du vad skulle du helst ? ... gräva ut en snorkråka ur näsan på en främling eller låte en främling peta ut en snorkråka ur din näsa?



bara undra.

2009-01-05 @ 20:43:35
URL: http://louiseliv.blogg.se/
Postat av: Svar till Lois the king! ;P

haha! x) Vette fan hörrudu! HAHHAH!

2009-01-05 @ 22:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0