det var en gång ett elevhem..

Började dan med blodprov. HAHA!.. det gjorde som vanligt ont. Sen hade vi matte och vi längdare anses vara smarta har vi fått hört..  -_-

jag och louise gjorde ett vallatips som vi (dom enda troligtvis) uttnyttjade på passet. Det var A1 i 1:30. Men av nån anledning tappade jag bort alla, (eller jag skulle vänta på lois, emma och bångis som hade stannat å vallat men dom tog en annan väg) så jag fick åka själv... det var lite tråkigt ! maten var som vanligt god ...    Oo
sen traskade vi till coopan och köpte godis, till imorn för då är det uppsatsskrivning i 4 timmar !

Det gör inget om man sover bort en dag eller två. Alla dagar ser nästan likadana ut iallafall..

Ikväll är det löpning och styrka. Det blir kul.


♥Och GRATTIS GRATTIS TILL LINNEA ! ♥
SOM FYLLER 18 ÅR IDAG !

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

   


En dag besteg jag ett berg...


och en dag var dom här tomtarna på elevhemmet...

// julia ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Tack Julia ännu en gång :D

2009-01-27 @ 20:02:08
URL: http://kastemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0