semlor...

...Vill jag ha nu !!!
Oj Oj ! Nu har vi firat födelsedagar så det räcker... eller inte, för på fredag fyller elin år. Idag var det alexanders tur att fylla 18, igår var det linnea.
Och idag fyller agnes år föresten!  :D Grattis till henne ! ;)
Men sant är iallafall att det får räcka med tårta nu ! HAHA !
idag åkte vi skidor i åre björnen istället för här i järpen. vi åkte och prata om allt och ingenting, det var kul men det var jobbigt och jag var såå trött ! undra om jag kommer palla morgonstyrkan imorn..? 
Sen har Amor flygit runt här på skidgymnasiet och skjutit lite pilar här och var tror jag.. som tur var har jag inte blivit träffad.. ;)

Godnatt // julia ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej julia. försöker skriva till dig hoppas att det kommer fram.Vilken fin bild du har satt in på dig på bloggen.Jag har läst din blogg. Hälsningar mormor

2009-01-29 @ 15:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0