Du och jag, rutan klockan 3. HAHA!

Hejsan hoppsan ! idag har vi kommit på att vi håller på med världens jävligaste och jobbigaste sport ! Hoppas det är värt all träning. För ni som tycker att det är lätt å åka skidor skulle vart med på vårt intervallpass nyss... 5-minutersintervaller med fartökning i själva intervallen.. det är grejer det ! Men fasen vad det var jobbigt !! :)

haaha! måste bara berätta en sak som hände i matkön på lunchen haha! (OBS, det låter inte så kul , men det var det !!) Två värsta fjortisar stod framför oss och en sa(nästan skrek)  : "Meen Guud vad jag är trött asså !! Jag åkte skidor typ 5 km idag, och asså det var typ det väärsta jag varit mee om lixom...nu mååste jag äta för jag har träänat" HAHAHAHAHAHAH ! Vi kunde inte hålla oss för skratt, så där stod vi och asgarva i matkön.. Tjaa, det var lite kul...

// julia ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

haha, det lät ju ganska kul xD

2009-01-29 @ 16:54:20
Postat av: Becka

Hahah, stackaren som var tvungen att stoppa i sig något :O Måste nästan varit jobbigare än själva träningspasset ;)

2009-01-29 @ 22:31:44
URL: http://rebbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0