2009

Ett litet kort inklägg innan jag ska se på film :)
Kom hem till månkis nyss har kört lite styrka, ätit mat så nu är jag nöjd !

Nyårsafton blev Bra till sist ändå (y) Åt mumsig mat, kollade på tv, eldade i spisen, kolla på raketer. Nice :)
Och min rosa mössa (som ofta brukar vara ute på vift) trodde jag att ja hade tappat bort , för den fanns inte nånstans !
Men sen när vi skulle åka hem hittade ja den såklart... i luvan på jackan.. då hade jag gått runt med den där i flera dagar  -_- haha! Heeej, här har man koll hörru! (y) HAHA !!!

Nyårslöfte: Ja jag fick ju den genialiska idén att jag skulle ha godisförbud.. Jo Tjena ! Hur länge tror ni jag klarade det?! Bröt det för nån timme sen när farmor å farfar bjöd på choklad x) Jag är så klumpig!
Bara genom att tänka på att man har godisförbud får en att bli sugen, så jag tänkte att det är bättre att inte ha nå löfte och ist dra ner på godiset och äta lite ibland.. Även om jag inte är den som äter så ofta, men ändå liksom. Men det hade ändå aldrig funkat i järpen, det kostar ju faktist 4,90 på coopan. Hoppas dom har höjt nu ! ;P

Men Nej, nu ser man fram emot stafett imorn (y) DM vettu!! ;D

// julia ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0