det blir aldrig som jag vill ..

Tjjoooo !!

Jag hade funderat på jättemycket som jag skulle skriva, men nu har jag på nå sätt glömt bort allting ! Åh ! vad jag blir less ! Men Hmm.. vad finns det att säga?. inte så mycket faktist. Inte som är värt att skriva iaf, och bara sånt som ni troligtvis inte tycker är så värt att läsa.
Jag är nöjd med helgen iaf, på söndagen gick det riktigt bra :) Fast man var ju himla trött i kroppen.
 Nej, usch nu får jag skärpa mig ! vad jag gnäller på att jag är trött i kroppen hela tiden. Jag ska försöka att skriva när jag är pigg ist.. Idag är jag pigg men lite seg, bastun igår tog ju kol på en. Får försöka ösa i mig massa vatten.

IDag har vi A1 i 2 timmar klassiskt. Vädret är toppen, snart kanske man kan börja få lite fräknar när man är ute, det är gulligt. :)

Jimmy, du tyckte jag skrev så tråkiga inlägg, men du, du ska få skriva ett åt mig nån gång :P haha !

// jullan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0