Ta den tid du behöver

Mina damer och herrar, jag ska börja ett nyttigare liv. Säger jag som nyss satt i mig en bulle, kexchoklad och macka... hehe :P
Denna vecka bestämde vi oss iallafall. Att (efter oräkneligt många försök till godisförbud) sätta stopp. Nu får det vara nog ! Nu tror ni säkert vi trycker i oss godis i mängder, det är faktist inte så mkt vi äter, bara ofta liksom. Och tror ni inte vi har klarat det hittills eller?! Vi är bra ! :D Tro det eller ej, men idag ska vi köpa grönsaker och frukt...
Efter att vi filosoferat och diskuterat har vi tagit två avgörande beslut:
1. Kexchoklad är inte godis! Säg inte emot, för det är kex med cholkadöverdrad. (därimot om man har godisförbud i ett helt år räknas det som godis enligt mig)
2. Man ska inte plåga sig själv en längre tid utan godis ifall man inte får något för det.

Nog om det nu. Idag har vi kört ett fruktansvärt stakintervallpass. Det var kul, för jag kände att det gick bra. Jag blev trött, men vadå? Härligt att få pina armarna lite. (äver om styrkepasset sen igår satt sina spår..)

 Nu är det cirkus 30 minuter till maten.

// julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0