right here by my side

Jag har kommit på ett bra sätt om man vill  värma sig när man fryser. Sätt dig i ett torkskåp! :D
Det gjorde jag nyss, eller jag satt inte i torkskåpet, men stod utanför... Sen kom jag på att det såg lite patetiskt ut lix. Så nu har jag låst in mig i cell 101 på block 2 och tänker inte komma ut förns imorn ! Tänt lite ljus, packat upp lite, äter giffel-bullar, mysigt värre. fattas bara nån att mysa med. :P

Idag har det snöat hela dagen, det var myysigt (y) vi har vart ute och skottat snö, men vi gillar inte plogbilar, för dom gör så man får skotta ännumer ! Grr ! :@
Sen har vi inte hunnit med så mkt mer, för vi vaknade lixom kvart i 11 :O  Ops ! :P
halv 3 åkte vi till torpshammar, jag sa torpshammar. haha! gick på tåget där arvid snällt (??) satt och väntade :P Men det jäkla tåget blev försenat till östersund, så vi blev en aning sena, och pga för mkt snö fick vi åka buss (!!!) till järpen. Blä, det var jobbigt ! och vi var trötta. Sen när vi skulle gå upp var louise lite arg på arvid för hon tyckte det var hans fel att packningen var tung och att det var så mkt snö. Hihi, det tyckte jag var lite kul ;P

Vad var det mer jag skulle skriva nu då... Äsch jag glömde bort det. :(
men aja, nu ska jag gå och släcka ljusen, och äta upp den sista giffel-bullen innan jag ska krypa ner i sängen och drömma om nått sött !Godis kanske, Nää sånt skit har vi ju lagt av med.. ;)

Ha det gött dröm sött // julia ♥

(kommentera gärna, det är kul å se vilka som läser) ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallo mamma här vi syns i helgen/

Kram Mamma

2009-02-09 @ 13:05:18
Postat av: Emma

klart jag läser din blogg jullan :D<3

2009-02-09 @ 19:29:28
Postat av: axis

Du vet väl att lill axan läser din blogg i super kvarten ;) hihi.

Ja, visst är det roligt att få kommentarer :D

Själv får man de inte så ofta :p haha.

men roligt när man väl får :)

2009-02-10 @ 10:35:11
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0