Puss på dej !

Idag är det allahjärtansdag. Nog är det lite överskattat men vill ändå passa på att säga: Ha en bra hjärtdag <3<3

Tävlingen idag var sprint, det var kul som vanligt, i prologen var jag trött och blev där 21:a ... Men DÅ, blev jag så arg på mig själv och tänkte vad det var för fel lixom, och jag ville, (inte ville, utan VILLE verkligen) komma till A- eller B-final. Så jag gav mig själv en örfil och skärpte till mig. Och mycket riktigt, det funka. För jag åkte för kung och fosterland och gick vidare. (hade blive lite peppad där emellan av sofia via sms) Du är guld värd som hjälpte mig och få mig på krigsstigen ! <3 haha! ;)
Min mörbultade kropp tog mig iallafall till B-final. och jag knep en 4:e plats , alltså 10 blev jag totalt :D
Är nöjd :)

Simon Persson = Bäst i sprint och min idol ! ;D Han vann idag oxå, och han var helt grym säger jag bara ! Grattis :D

Nu ligger jag utslagen trött och halft medvtslös på sängen och orkar inte röra mig en cemtimeter. Funderar om jag ska se på nån film... Hmm, klurigt val.. eller om jag ska skicka nån dum, rolig fråga på massutskick på mobilen. Hah, det är alltid kul ! Eller jag har en bättre idé, jag kräver massage av mamsen ist. Det förtjänar jag ! :D

Men först måste jag bara säga Grattis till brorsan som hittills åkt så bra på kalleankacup-finalen i Huskvarna i helgen, 6:a på distansen, 6:a på sprinten och 7:a på skicrossen (trots att han ramla 2 ggr). Wow! så bra var verkligen inte jag på den tiden... =S
Hmm, kallecupen... Goda tider Goda tider !
Nu är det Hårda tider Hårda tider...

♥ ♥ ♥ Hej svej // julia ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0