Hej svej, nu tar jag lov ! ;)

Åh.. Nu vill jag ha loov ! Fy satan vad skönt ! Och jag har tur säger jag bara, slipper morgondagen för i eftermiddag rullar gripens bil till mora och där skulle pappa och jaken hämta mig ! :D Sen väntar En vecka hemma och En vecka på SM ! Wohow ! =O
Men en aning avundsjuk är jag på dom som nu är på väg till stafettvasan... :( vi var ju såå nära på att få åka.. En enda jävel till som ställde upp, så skulle vi få ett lag. Istället strykte som ett lag.. Surt ! Men that´s life... :(
Iallafall blir det tävling på hemmaplan på lördag :) Åsloppet.

Städat hela rummet har jag gjort imorse. På en kvart ! Stolt !

Det måste vara nåt riktigt bra med tjejernas duschar i källaren. För igår ockuperade alla killarna vårat omklädningsrum efter träningen , och jag o lojsan fick inte duscha för det skulle dom göra ! =O
Sen fick vi reda på att dom alltid brukar duscha där när vi är klara! What?! HAHA!

Aja, jag kanske skulle packa.. Eller gå till skolan och skriva samhällsprovet. Hmm, är rädd att nr 2 tar över där.. Annars vet jag nån som blir lite sur..

Nu snöar det oxå :)

/julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0