Hej hej igen jävla dag !

Åh fy fasen vad jag sunkade på passet idag ;) , var så less !!! Vallan frös så det fäste inte, pjäxan tryckte så jag nästan fick kramp och binningen släppte emellanåt ! Suck ! men det var inte det värsta: jag var sååå himla trött i kroppen sen den där förjäkligt jobbiga morgonstyrkan ! men vi hade iallafall tur med vädret... ;)

Nu har bångis, lojsan, och jag svullat i oss en hel kladdkaka. :O HAHAHAHA !!!
Känner mig som en michelingubbe nu !
Detta var vårt andra försök till att baka en kladdkaka, igår skulle vi göra 3 stycken (!!!) min råkade jag bränna, bångis kladdkaka råkade jag hälla ut halva av , men lojsans blev bra. Fast fy satan vad dom stank, det var inte klokt  :O
Dom var väl ganska goda då... kanske en 3 av 5. Idag därimot var dom idag klart en 4 av 5. (y)



// julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0