I´m on my way

Ååh ! fy fasiken för maten idag ! jag brukar inte vara kräsen men det här var riktigt lågt. tänk er en rektangulär vit äckelpäckel-fisk. med gulorange slemigt kladd på . Och det stank som in i helv-te , jag har aldig skådat, ätit och kännt lukten av nåt såå vedervärdigt förut, det är sant ! man mådde seriöst illa !
men nog om det nu !

På tränignen idag knäppte vi lite kort, hihi ...


Snyggt ;)

Heey !

Offerdal och månkarbo power !

Smile !

Louise med sina superstavar, själv föredrar jag Star ! ;)


Oj, det ser ut som en bastu ! :P

-------------------------------------------------------------------------------------

Och här kommer 2 upplagor av våran modetidning:



eller



Tjusigt va?!

En sak till ! Jag hatar att packa!
tack för mig
// jullan ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAH WOW vilka snyggingar !!

2009-02-08 @ 20:16:32
URL: http://louiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0