Time after time

Nu har jag gjort nåt som jag aldrig kommer göra om igen ! Jag ÅT en jävla chili !!!! Det är sant , och fy fasen vad det var starkt ! I en halvtimme brännde käften och jag öste i mig allt som kom i min väg; vatten, juice, mjölk, fil, godis.. Med Mera (!!) Dom lurade mig och sa att alla hade ätit en hel och Svalt den ... vet dock ej om det stämde efter att alla stått och vikit sig av skratt.. fast det kan ha varit för jah kanske såg så roig ut eller inte vet jag .. ;P
Sen höll jag på att välta ner min bokhylla... Men det var simon och mathias fel ! :O

Annars har det inte hänt så mycket här i järpen. Eller Jo, jag glömde nästan att jag och lojsan gjorde en skiva idag ! (eller med hjälp av Crille faktist) Den vart jättebra och vi ska ha den på styrkan nästa gång ! ;)
Efter det gick vi ner till coopan och köpte godis (skäms) men efter 3 veckor med bara 1 godispaus så tyckte jag att ja var värd det.. Fast louise var grym ! Hon har klarat 3 veckor Utan godis! Coolt :D

Nu ska jag äta kvällsfika och sen hoppas på att alla 2:or går hem.. Sen ska jag plugga innan det är dags att krypa till kojs ;)

// julia ♥


Kommentarer
Postat av: louise

mysigt de ser ut

2009-02-24 @ 17:16:27
URL: http://louiseliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0