på turné för en helg

Sitter och kollar på Melodifestivalen nu med familjen Persson.Ingen låt verkar vara nån riktig hit,men det är som vanligt då ! 
 Idag var det tävling i Lucksta, och jag säger bara det : Herregud vilken jobbig bana! Men det var kul, fast kroppen var en aning trött vid start och närnare medvetslös vid målgång...En 2:a plats blev det iallafall, 2 s efter rebecka forsberg(så jag är riktigt nöjd) Och louise 3:a :)
Pappsen vallade, kanon ! :)
sen åkte vi och shoppade loss i Birsta, det var som om shoppingjävulen själv hade tagit över kroppen , och jag fick anstränga mig för att inte göra av med allt för mkt pengar.
Imorgon vet vi inte riktigt vad vi ska göra, få de vad vi hittar på. Men sen går tåget åter tillbaka till Järpen.
Och nästa vecka ska man försöka toppa formen! För jag längtar såå till J-cupen, den är nästa helg. Åh shit, vad kul det ska bli (precis som alltid) !!!
Nu börjar popcornlukten sprida sig hit ... Mums! ;)

TjingTjong ! // julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0