På plats i Ulricehamn...

... men är skapligt trött.
Klockan 8 rullade bussarna iväg från järpen. Men inte var dom proppfulla dirket, alla verkade tycka det lix var coolt att åka med gripen, så jag, arvid och rasse fick en egen buss. Med tessan i fram, och hennes pappa som körde.
Blev en del sova faktist, bara 1 film blev avklarad. Sen var det pluggstuga för vissa. Så resan gick fort och det var riktigt mysigt faktist ;)   tog ca 11-12 timmar.. men kändes som 5.
Det enda som var jobbigt var när jag var kissnödig och det enda man såg var skog, och till mora var det 9 mil !! Men som en gåva från himlen fanns där i ingenstans en räddningens mack ! Tack och lov ! annars hade det inte slutat bra...

Nu har mamma och jag kommit fram till där vi ska bo, vägen bar ju av långt in i skogen och rätt åt helv-te ! :O Men tak över huvudet har vi iallafall... Nää så farligt är det inte :P

Nu ska jag sova och fokusera på ingenting ! Bara slappna av och softa .. :)

// julia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0