Godmorgon loosers !

Idag fyller den här knoten 13 ! GRATTIS JAKOB :D




och igår fyllde denna brud 17 ! GRATTIS SOFIA ! :D


Den där bilden var några år sen... :S    ;)
------------------------------------------------------------------

Blev sova till 9 idag, sen vart jag så hungrig och då skulle jag koka gröt.. Tjaa, gröten vart det inget fel på. Problemet var att jag bara hade socker, ingen kanel, och ingen sylt.. Hmm, men med min halvt fungerande hjärna (vid den här tiden på morgonen) fann jag slutligen en lösning. KAKAO !
Alltså, efter at ha smakat så kan jag säga att det är inget att rekomendera precis. För det vart inte såå gott. Men Men...Plus Några rostade mackor blev det kanon.

Snart ska jag träna och sen... sen... sen, DÅ BLIR det plugga av !!! Det kan jag lova...

// julia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0