smyg-stretching

Mahaa! skojar inte när jag säger att jag aldrig har vart stelare ! jo visst jag är faktist gaanska "böjbar" annars. men idag var det illa :(
Jag ska börja med smyg-stretching - dvs att man stretchar tex när man pratar i telefon, kollar på tv, borstar tänderna osv...

först efter träningen idag gick jag igenom hela kroppen och gjorde alla möjliga konstiga övningar då känndes det bättre, sen en gång till. få se imorn hur det känns, då jag ska springa midnattsloppet i stockholm.
Ser fram emot det mkt, och har som mål att slå förra årets tid nånting på 47 minuter tror jag :P  Starten går 22.00 och tänkte att jag skulle röra på mig lite på morgonen så jag inte sunkar ihop totalt på kvällen..

Idag var det iallafall fredagsmyys! med god mat och blåbärspaj och vaniljvisp! Mmm! :D
efter att mamsen och jag shoppat loss på köpcentret + ikea. det är nästan brottsligt att släppa iväg oss bara så där. jag vet vi har svårt att behärska oss ;) btw, jag har alltid problem att hitta bilen när man kommer ut på den där jätteparkeringen igen. enda räddningen är juh att vi är en av dom få som har skidbox på biltaket så man kan gissa (y) annars hade man vart helt lost ;D



//jullan ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0