midnattsloppet 2009

Gick faktist grymt!
Tror det var den där uppvärmningen som gjorde det ;) då alla står och och dansar likadant till dunka-dunkamusik ;D haha! det var ju ganska skoj. så bar det av och snabbt dick det, min klocka var lite knasig i början, så jag fick knäppa igång den typ 3 minuter in i loppet, surt ! men men. de var sanska coolt å springa på natten :)
iallafall hade jag sikta på att gå under 45 minuter och trodde verkligen inte att jag skulle klara det, men alltså jag överträffade mig själv! 44,20 hade jag! Är supernöjd!
Damer 10km, placering 1-250. <-- kolla :)


Kommentarer
Postat av: sarah

snyggt jobbat!

2009-08-16 @ 18:34:54
URL: http://ssarahsarah.blogg.se/
Postat av: Linn Kusse

Good Job! :D

2009-08-18 @ 21:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0