jag behövet inget tält ! ;)

Vilken härlig och soft helg säger jag bara ! Slalom hela dagarna långa så man knappt kan gå, sedan bad på holiday ! träffade oxå 4 grabbar från hemtrakten som man inte sett på läänge :) det var skoj iallafall. Vi bubblade och bastade, hehe.
Btw, jag och jakob öste i backarna. Fredag - inte sol. Lördag - Sol. tummen upp för nr 2. Och hjälm var välbehövligt som vi hoppade i alla hopp och inte kunde behärska vår fart ;) hehe.

"lite kul bild" :)

"av mästerfotografen"... tåls att tänka på va..

"off pist var ganska nice"

Yo man !

Hur som helst var jag ju hemma på lovet oxå ;) träffa tjocka släkten och det var skojigt! blev lite shopping oxå vilket var bra.

Nu börjar det rulla in lite folk här. och plötsligt får man höra att man är tragisk ;o haha , what?! ;) aja, det är vardag ;)

//jullan ♥

Kommentarer
Postat av: Jakob

Jävlar vilka balla briller =D

2009-04-19 @ 23:22:46
URL: http://jakobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0