fånga varje ögonblick

tillbaks på hemmet, det gick faktist bra på tävlingen igår. 10 km klassiskt avklarades , formen var inte på topp men jag kan inte säga att jag sunkade,plockade 2 placeringar. Så därmed var den här säsongen över. Nu äre steeek som gäller ;)

Skidsäsongen är över:
- ger mig själv tillåtelse att äta så många Ben&Jerry-glassar jag vill !! ;D
- det blir inte bara gröt till frukost
- Här ska badas
- Skek (mer än vanligt)
- man kan lägga undan alcogelen
- kanske nån vill spela lite fotboll nån dag? :)
- heej beach 09 ! här kommer vi ! haha
- Neej , men seriöst. I sommar ska vi ösa barmarksträning!

//jullan ♥


Kommentarer
Postat av: bläää

vad då skek mer än vanligt???!!!

2009-04-08 @ 19:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0