fjälltur i fantastiskt väder

Oh my god, what a härlig daaag! ;D
Masade sig ner till frukosten imorse, kl halv 8 drog vi iväg med minibussarna till Storulvån för fjälltur. Tog drygt en timme innan vi var där, började åka och efter ca 2 km tänkte jag att : haha, aldrig att jag kommer orka det här! Efter att ha vilat i hur många dagar som helst och sen bara sprungit lugnt i veckan så kommer jag avlida på vägen ;O
Men det var då vädret som höll mig vid liv och när man fått lite matsäck i magen gick det lätt :)

tempot var högt, men solen stekte hela tiden !! ;D


Lojsan var på G ! ;)

Jag, Rebecka, Jimmy, Linus, Sasha plus två ledare drog upp till Sylarna medans resten vek av hemmåt. Där var det bättre än nice !

Jimmy och Linus tyckte det blev varmt ;)

Den fick absolut inte glömmas hemma ;)

Efter 5 timmar var vi tbx vid bussarna.

Nu känner man sig väldigt mör och varm. Brände armarna rejält, men det är coolt ;) ehm..

fler bilder kommer när jag orkar... // jullan ♥

Kommentarer
Postat av: elin.

Vad fin headen blev Jullan! :))

- Jag är avis på fjällturerna som jag inte kan vara med på!

2009-04-24 @ 20:22:20
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0