Fly on the wings of love

Jippi ! Jag är så glad och trött nu. 
Kl halv åtta igår morse rullade 2 bussar mot Storulvån med Mangan i täten. Han hade som projektarbete att anordna en fjälltur som blev väldigt lyckad :D
Stekvädret var på topp, och vi oxå.
Jag, Rebecka, Jill, Linnea, Jennie, och Jakob valde den "korta" vägen - 16 km upp till Sylarna fjällstation där vi skulle sova.

Resten - Mangan, Johan, Arvid, Simon och Henke skulle åka en längre väg... men HAHAHAHA.. när vi efter 3 satans timmar (som vi hade kämpat med Megastora och Tunga ryggsäckar) hade kommit fram fick vi veta att dom hade kommit ynka 4 km !!! ;O What?! hur sakta är lagligt att åka egentligen? ;P Men fick reda på att dom lagt sig och solat och knäppt massa hunk-bilder ;) haha!
Solade lite,men det blåste en aning där uppe :/


På kvällen spelade vi kort och spel allihopa ;) Myys!
Jag, rebecka och jakob gick upp en bit på Herrklumpen och knäppte lite kort och kollade Nästan på solnedgången om det inte vart för dom där jädra molnen ;) haha!
 
 

I belive I can fly...Crash! hahahah..


Pang Boom ! ;)

 
                                                                                    Vi lekte Lejonkungen ;)

Fly on the wings of love <3

Vill bara meddela min släkt att jag INTE glömde bort att bygga en Aban Laban ;) var lugn !


sen kröp vi till kojs, men oturligt nog var det En Massa andra folk som sov där inne oxå. för man sov i en stor sal på madrasser och Herregud vad folk snarkade! Höll på att få spunk! :O

Morgonen därpå började inte så bra, vaknade av ett sms av pappsen: godmorgon. ... Grrr ! tack för att du väckte mig... :@
Halv 10 kom vi iallafall iväg på skidor, och istället för att bestiga Sylarnatoppen så åkte vi neråt för att hitta en riktig stekarhåla där vi kunde sola ;D
Skaren var inte lika bra som dan före, och jag tyckte så synd om henke och simon som var allrerles sönderbrända :s
I knappt 2 timmar solade vi sen kom molnen och vi orka inte sitta kvar, så vi drog ner till storulvån. där blev det glass och så väntade vi in dom andra, rebecka vet vi inte än vad hon var ute på för äventyr, för hon var borta och fick ingen kontakt med henne.. scary! :S men hon kom tillbaka sen iallafall :)
sen åkte vi hem :)
Nice helg ;D

Och kan knappt fatta vilka härliga människor jag har omkring mig hela dagarna här! PUSS PÅ ER ALLIHOPA ! ♥

Ikväll har jag och lojsan käkat på stekhuset. Och nu har vi skrattat ihäl oss åt allt möjligt ;) HAHAHAHAHHAAHHAHA !!!

// jullan ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Det var verkligen en härlig helg :D

2009-04-27 @ 07:28:51
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: Becka

HAHAHAHA, I belive I can fly!!!! Den bilden går ju till världshistorien, skrattar även nu :P PUSS! :D

2009-04-27 @ 20:39:40
URL: http://rebbens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0