jullan: ensam på banan nu .

En uppdatering från mig som nu befinner mig i piteå. Resan hit gick väl bra.. men med ett antal kisspauser. Vadå?man måste väl få dricka nånting till frukost lix, annars torkar man ju ut totalt ! :o
Jag och emma fick några skrattanfall emellanåt oxå , tror de andra blev lite trötta på oss, haha! några roliga historier blev det som alltid, fast simon tyckte nog att vi hade dålig humor...
 Sen var det ett helv-te att åka runt och hitta alla ställen som alla skulle bo på. Jag kan garantera att jag bor sämst.. eller typ iaf.

Aja, idag åkte upplandsgänget iaf och kolla banorna tills imorgon, en stor jäkla slalombacke ska man uppför . Blir nog intressant å känna känslan i benen efter att man nått den toppen.. jag menar om man då han nån känsel kvar?! ;)
3,3 km skate imorgon. Nice, och det är bara å ösa! hoppas det blir uppehåll imorn, för jag glömde skärmen i järpen..

Sen blev det mat, och jag kan ju säga att det är underhållning på hööög nivå att se Robert och Hampus laga mat ;) HAHA !
Salt?   va, är plattan inte på?   men vafan, det luktar brännt !
HAHAHAHAHAHAHAHA...

Jag har lärt mig en sak nu: TA ALLTID MED DIG DEN FÖRBASKADE DATORN ! VART DU ÄN ÅKER !!! så där ja.

dags att softa lite, nån godisbit kanske går i.. eller nu skojade jag allt. haha, klart det gör ! ;)

Du är starkare än de flesta♥  

// hörapparaten?


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha, kan tänka mig hur de såg ut när dessa killar lagade mat, såg dom i Östersund, och då fick jag mig ett gott skratt när Hampus för första gången skulle koka spagetti ;) HAHA !

Lycka till imorgon bruden, kör hårt :D

2009-04-03 @ 15:39:35
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: Linnea

Haha, kan tänka mig hur de såg ut när dessa killar lagade mat, såg dom i Östersund, och då fick jag mig ett gott skratt när Hampus för första gången skulle koka spagetti ;) HAHA !

Lycka till imorgon bruden, kör hårt :D

2009-04-03 @ 15:40:28
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: Linnea

Ojoj, råkade bli två ;)

Först kom ingen, sen kom båda :P

Och nu blire den tredje :P Tur att det är kul att få kommentarer , hehe ;)

2009-04-03 @ 15:41:20
URL: http://kastemyr.blogg.se/
Postat av: elin.

Ååååh, men kör hårt bruttan!!

ÖS GÄRNET, (kör lite till mig med ;);))

Hör av dig efteråt så jag vet hur de gick.

2009-04-03 @ 17:57:24
URL: http://elinaxlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0