det e bara psykiskt

Att packa är klurigt tycker jag. Man måste vara så koncentrerad på vad man packar i och tar fram. Blä säger jag ! Man får inte komma av sig för då blir det jobbigt att sätta igång igen..i den situationen befinner jag mig just nu. Vi lyssnar på konstant på den här låten nu. måns  den är ju mycket bättre än orginalet ! ;o

Sen är det bara att hålla tummarna gott folk ;D Håll alla tummar och tår ni har , för imorn kl 8 drar vi till piteå !

Vi blev totalt blåsta idag och det erkänner vi, haha! Grymt skämt, lite läskigt bara... Ehm, nu över till nåt annat. Packningen , okeej julia skärpning nu.

Nyss hände ett litet mysterium med en strumpa. mathias kasta in en strumpa som inte var hans på mitt rum och då hitta jag dom och det var inte mina så jag kasta tillbaka dom. Men sen hitta jag den riktiga strumpan så då fick jag hämta dom första för jag trodde det var mina. Men då visade det sig att det var louise strumpor och då skulle jag hämta den där ensamma strumpan som jag trodde var min. Men den var tydligen inte min så vi kasta den och vi kom fram att jag hade aldrig några strumpor involverade i de här problemet...HAHA ! knepigt det där med strumpor, tycker ni inte? haha

23 % !!!  louise ! Gahh kan du fatta ! :s blää och hjälp !

Over and out //jullan ♥

Kommentarer
Postat av: louise

SERIÖST :O :'( 25 SÅ KLAGA INTE JULIA !

2009-04-01 @ 21:05:38
URL: http://louiseliv.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hoppas du fick med dig allt när du packade Julia ;)

Och jag måste ju säga att det var sjukt kul att blåsa er, haha ;)

2009-04-01 @ 21:53:58
URL: http://kastemyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0