Hellooo:)

Pluggar glosor just nu :) Hela 72 Stycken! (fast det skulle vara 73 men läraren tyckte inte att "köpkraft" var så viktigt att kunna på spanska)
Vila idag. Kroppen är helt Mööör alltså, det känns bra! För då vet man ju att man tagit i och tränat på bra ;)
Och nu är jag hungrig igen , jag blir tokig snart! Här vräker man i sig massor av mat varje måltid, och äter mer än så att man blir mätt. Och ändå blir man hungrig efter ca 2 timmar igen... Hmm, knepigt det där! :P
Nu har vi spelat Need For Speed (bror skulle varit här och se mig köra alltså, helt galet)
Och su sjunger de singstar hör jag, kanske skulle man vara med och dra några låtar.. x)

Igår var vi i curlinghallen och spelade pingis och hoppade lite trampolin(studsmatta) :)
Men grabbarna vågade tydligen inte möta oss tjejer i pingisfinal för de smashade ut oss hela tiden :@
Gaah! vi blev så arga! :P

Snart ska vi gå och göra ekg-test...

Tjingeling ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0