Hallå!

Kom till elevhemmet från Östersund efter lunch, har varit och gjort rullskidstest på rullband:)
Det var väldigt spännande.
Först körde jag i ca 25 min och då höjde dom tempot på bandet allt eftersom. Sen körde jag maxtest. Då var det samma tempo men istället höjde dom lutningen på bandet. I början tänkte jag: -Men du, det här var väl inte så farligt..
Fast på slutet blev det istället: -Åh Gud! Ta mig här ifrån! Varför går jag med på detta!
Det var Såå himla jobbigt, men pinade mig iallafall till nivå 6. Är riktigt nöjd!:)
Man var helt borta på slutet, det var som att åka inne i en egen liten bubbla, medans man hörde de andra skrika och heja från sidan. Och när man åkte så hade man en liten, liten slang som satt inne i armvecken och pumpade ut blod lite då och då... :-S Den hade dom tryckt in med den spruta fast nålen var borta såklart. Men det sved ju som satan! Och dessutom hade man näsklämma och man andades genom en mega-slang och ett mynstycke som var enormt! :P
Gjorde ett fynd i duschen efteråt också :P hittade en halvtom shampoflaska som stod där helt övergiven. Och inte nog med det, det stod "Bla Bla Bla" Colection. London - Paris - New York, Sheer blondie på den.
- Wow, fasen vad coolt! tänkte jag. Det står ju nåt med blond på den och det ser ju ut som ett lyxigt shampo, så jag måst väl få testa Lite iallafall...
Inte vet jag ifall jag inbillade mig eller inte, men jag tyckte iallafall att håret blev en aning ljusare efteråt... x)

Nu har vi bakat kladdkaka, den blev supergod! x)
Sen har jag nyss dragit bort tejpen som var bunden runt plåstret i armvecken. Och jag vågar ju inte dra snabbt så jag drar långsamt i hopp om att det ska göra mindre ont.. men icke då. det gör ont ändå x)

-Hej Hej Nu Ska Jag Sova-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0