Trött eller...!?

Gah vad jag är trött alltså!! segade mig upp till frulle kl 7.00 i morse, hade hoppats på mannagryn men tydligen var det inte det  idag heller. Sen hade alla dicipliner samling kl 8.00 och därefter åkte vi till Huså. där fick vi karta och kompass och sen skulle vi orientera oss runt åreskutan.
Oj Oj Oj, i början var vi lite osäkra och det var lite virrigt. vi hade ingen aning vart vi var då vi stötte på Karl och Karl-Magnus, men de visste inte heller, men tillslut hittade vi fram :) sedan gick de som bara den :P det blåste som satan på fjället och vi skulle ta en genväg, vilket gick sådär.. (Vi = Jag, Louise, Emma, Evelina, Emma)
Vid halva skulle vi ta lite snabbenergi. Äntligen! tänkte jag, hade köpt en energikaka som såg jättegod ut. Men den visade sig vara ett riktigt bottennapp ): till min stora besvikelse smakade den nån blandning mellan hostmedicin och tvål. Men det var bara att tugga i sig den, och pressa fram ett léende. Vi sprang vidare över myrar och blöta marker.  
Vid sista kontrollen sa de åt oss att vi skulle vara ute i en timme till, alltså totalt i hela 3 h!!
så vi sprang vidare på lite stigar här och där, nu var det bara Louise och jag för de andra sprang direkt ner...
På Holliday Club mötte jesper oss och sa att vi inte skulle ha sprungit i 3 timmar.
Jaha tänkte vi...  :-/       Missförstånd eller..?!
Duschade, åt soppa och pankisar på Holliday. sen somnade vi nästan i sofforna där x)
Är helt slut i kroppen nu, Måste stretcha! :)
Nu har jag pratat med kussen på msn, och guud vad han skrattade, det är nåt fel på min dator så jag låter som en gubbe när jag pratar i ett videosamtal xD

Cíao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0