Utkast: Ja jag ...

Ja jag kan ju berätta lite vad vi fått göra här i norr. Det är väldigt mycket ska du veta. Allt får nog inte plats, men jag kan ta lite. Igår fick vi ta blodprov, då stack de in en 5 cm spruta i armvecken. Fy skutton! jag trodde jag skulle svimma :-S
Och sen skulle vi gå till sjukgymnasten som kollade ens rörlighet i kroppen. Jag var väldigt rörlig och fick mer än godkänt men ska stretcha lite på framsida lår. Och sen ska jag skaffa specialsulor till löparskor och pjäxor.
På eftermiddagen stack jag ut och sprang lugn löpning, och sedan körde jag lite egen styrka och 30 minuter stretch,. så nu är jag himmmlaaa vig :-P
Idag ska vi åka RK i Ullådalen, uppför en backe som tar 15-20 min om man maxar , Gah!
Sjungit singstar har vi gjort mycket här, sen har vi spelat fotboll och kastat frisbee i korridoren, bakat bullar, och de "stora grabbarna" bakade 3 plåtar kladdkaka.

Nu ska vi sjunga singstar innan vi går och äter

Ha det gött så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0